Řešíte osobní, vztahové či jiné problémy? Nevíte si s nimi rady? Objednejte se k nám do poradny!
737 506 102
Poradna je vám k dispozici pro první kontakt každý pracovní den od 8:00 do 16:00, následné služby jsou na objednání.
Odbornou psychologickou pomoc poskytujeme dospělým i dětem.
Naše služby jsou bezplatné.
Poskytované služby
- krizová intervence
- emergentní psychoterapie
- krátkodobá psychoterapie
- psychologické poradenství
- poradenství pro oběti domácího násilí
LIDÉ
Tým poradny pro lidi v tísni
Mgr. Veronika Andrlová
Vedoucí Poradny pro lidi v tísni.
Krizový pracovník, psychoterapeut. Problematika dospělých a dětí.
Mgr. Veronika Waneková
Krizový pracovník, psycholog, psychoterapeut. Problematika dospělých, dětí a rodin. Besedy na školách.
Mgr. Eva Morawská
Krizový pracovník, pedagog, psychoterapeut. Problematika dospělých a dospívajících.
Mgr. Zuzana Hanyková
Krizový pracovník, psycholog, psychoterapeut. Problematika dětí a rodin.
Michael Šmakal, DiS.
Krizový pracovník, psychoterapeut. Problematika dospělých a dospívajících.
Mgr. Petr Hammerlindl
Krizový pracovník, psycholog, psychoterapeut. Problematika dospělých a dospívajících.
Mgr. Tereza Lacinová (Tichá)
Krizový pracovník, psycholog. Problematika dospělých a dospívajících.
Mgr. Eva Bicanová
Krizový pracovník, psycholog, psychoterapeut. Problematika dospělých a párová intervence
Mgr. Vanda Soulková
Krizový pracovník, psycholog. Problematika dospělých.
důležité informace pro klienty
Práva a povinnosti klientů Poradny pro lidi v tísni při LD Kutná Hora
Pracovníci Poradny pro lidi v tísni, která je ambulantním zařízením Centra krizové intervence, zajišťují klientům právo:
- na dostupnou péči pro všechny bez rozdílu věku, pohlaví, rasy, původu, náboženské a sexuální orientace, řeči, handicapu, a socioekonomického postavení s výjimkou osob intoxikovaných a nezvladatelně agresivních,
- na diskrétnost, důstojné prostředí, mlčenlivost,
- na anonymitu,
- na bezplatné poskytnutí kvalifikované péče,
- znát jméno krizového pracovníka, který mu poskytuje službu,
- odmítnout pracovníka a žádat jiného,
- kdykoli kontakt přerušit nebo ukončit,
- učinit vlastní rozhodnutí,
- na poskytnutí informací, popřípadě zajištění kontaktu s jinými organizacemi poskytujícími psychosociální služby,
- vyžádat si kopii vlastní dokumentace a potvrzení o návštěvě Poradny pro lidi v tísni,
- uplatňovat stížnost na pracovníka, kvalitu služby a organizaci u vedoucího pracovníka nebo u jiné organizace.
Povinnost klientů:
- nebýt pod vlivem alkoholu nebo jiných omamných látek, nekouřit v prostorách Poradny,
- neohrožovat fyzicky bezpečnost pracovníků a jiných osob nacházejících se v prostorách Poradny, slovně je nenapadat,
- neničit majetek zařízení a vybavení organizace,
- při havarijních stavech (požár, únik vody, plynu) nebo napadení dbát pokynů pracovníků Poradny,
- nezdržovat se v prostorách Poradny v době, kdy klientovi není poskytována péče (s výjimkou doprovázení klienta),
- parkovat v prostorách k tomu vyhrazených.
Informace o zpracování osobních údajů
Informace o službě krizová pomoc